Ņemot vērā ārkārtas situāciju, kura saistīta ar COVID-19 pasaulē un mūsu valstī, mēs – HOMINEM domājot par klientiem, piedāvājam izmantot attālināto servisu.
Lai mazinātu klientu un darbinieku veselības riskus, aicinām izmantot pilnībā attālināto servisu.
Esiet veseli un rūpējieties par apkārtējiem!
Par mums
HOMINEM SIA ir dibināts 2003. gadā. Uzņēmums specializējies iekārtu vadības procesu automatizācijā, servisā, programmu nodrošinājuma izstrādē un uzturēšanā.
HOMINEM SIA ir sertificēts SIEMENS risinājumu partneris sadaļās automatizācija un piedziņa.
Industriālā automātika un piedziņa ir jomas, kurās notiek nemitīga attīstība. Kvalitatīvas iekārtas un atbilstošas programmatūras uzņēmumam spēj nodrošināt augstu ražību un līdz ar to arī peļņu.
Mūsu vīzija
Mūsu devīze ir «tehnoloģijas attīstībai»
Mēs darām visu iespējamo, lai mūsu darbinieki būtu labi apmācīti jomās, kurās mēs darbojamies. Mūsu darbinieku kompetence ir pamats klientu iekārtu labai apkalpošanai. Katrs labi apmācīts speciālists ātri un kvalitatīvi spēj palīdzēt klientam.
Serviss
Mūsu klientiem ir pieejams tehniskais atbalsts.
Nosūtot pieteikumu uz e-pastu serviss@hominem.lv ar Jums sazināsies mūsu speciālists.
Pieteikumā norādiet problēmu un ,ieteicams, pievienojiet ari fotogrāfijas no bojātā moduļa, kontroliera vai citas daļas.
Cilvēka-Mašīnas interfeisa (HMI) programmēšana
Tehnoloģisko procesu vadība
Katrai iekārtai ir savs algoritms kā darboties. Mūsu uzdevums ir izveidot šo algoritmu un izdarīt visu iespējamo, lai tas netiktu pārkāpts. Katrs solis maksimāli tiek kontrolēts un dokumentēts. Tas nozīmē ka iekārta paziņo par novirzēm no optimālā un vajadzības gadījumā apstājas, attiecīgi iekārtas no kurām ir atkarīga darbība saņem informāciju par kļūdu iekārtā, kā arī tiek vizuāli un ar citiem līdzekļiem apziņoti atbildīgie darbinieki.
Ja nav kļūdu ražošanā, nav brāķa produkcijā, nav zaudējumu.
Uzskaites un vadības sistēmas integrēšana administratīvajā sistēmā
Uzskaite un precīza atlikumu informācija, var ļaut plānot ražošanu, ieskaitot precīzas piegādes laikus, kad nepieciešamās izejvielas un palīgmateriāli jāpapildina.
Ļauj precīzi zināt vai pasūtījumus var realizēt un vai iekārtas jau nav noslogotas ar cita veida pasūtījumiem.
Precīzi ieplānot un ļaut piegādātājiem sekot Jūsu pieprasījumiem internetā, kā arī saņemt apstiprinājumus par piegādēm.
Numuru atpazīšana un piekļuves kontrole ražošanā
Katra uzņēmuma lielais izaicinājums ir kontrolēt piekļuvi un sekot lai piegādātāju un uzņēmuma transports virzās pa pareizo maršrutu iekšējā teritorijā, vai arī veic piegādes konkrētajam iecirknim.
Piekļuves sistēma ir savienota ar centrālo vadības sistēmu, kura seko darbinieku kustībai un esamībai darbā un darba vietā.
Autotransports var tikt savienots ar loģistikas noliktavām un izmantojot gan LPG, gan RFID sistēmas varam precīzi identificēt ne tikai mašīnu, bet arī kravas atbilstību mašīnā.
Viss vienā
Izvēloties šo modeli Jūs iegūstiet pilnu informāciju par iespējām, kuras varat realizēt, realizējat vai ir radušies objektīvi traucējumi plānu izpildei.
- Varat plānot izejvielu un materiālu plūsmu;
- Ieplānot un realizēt plānveida iekārtu apkopes un remontus;
- Sekot savam autoparkam un darbinieku kustībai uzņēmumos, kā arī definēt piekļuves līmeņus;
- Analītikas departaments viegli piekļūst resursu izlietojumam pa nodaļām un iekārtām, kā arī redz to noslodzi.
Klienti

















